.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قطعی شد - رحیم مشایی برکنار می شود

به نظر می رسد رئیس جمهور و مشائی گام های خود را برای منتفی کردن معاون اولی مشائی برداشته اند.

به گزارش شمال نیوز  ، پس از تذکر کتبی مقامات عالی رتبه به رئیس جمهور برای برکناری مشائی، علی رغم ناراحتی رئیس جمهور از وضع پیش آمده به زودی سناریوی برکناری مشائی با اقدامی که هنوز از آن خبری نیست کلید خواهد خورد. در همین زمینه، مراسم تودیع مشائی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و معارفه بقایی برای ریاست این سازمان که قرار بود امروز انجام شود به دلیلی که گفته نشده لغو شد.

منابع آگاه معتقدند که به توجه به وضع پیش آمده استقرار قائم مقام مشائی در سازمان میراث فرهنگی منتفی شده تا با این کار پس از گذران این روزها توسط مشائی و کنار گذاشتن وی از معاون اولی جائی برای بازگشت یار نزدیک رئیس جمهور باقی مانده باشد.

هر چند رایزنی های در حال انجام توسط بزرگان اصولگرایی و مقامات دلسوز کشور به سمت وسویی در حال حرکت است که هیچ سمت رسمی به مشائی داده نشده و از تکرار ماجرای رئیس جمهوری در سایه مشائی که در چهار سال گذشته اثراتی را به نمایش می گذارد جلوگیری شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خواهان حضور مشایی هستیم 10 فروردين 1390
ما از اقای مشایی و ریاست محترم جمهور میخواهیم مقتدرانه ادامه بدهند. مردم از حامیان دولت جناب اقای دکتر احمدی نزاد کنند.قابل توجه فندقی مغزان و مدیرانی که خودشان را علامه می دانند و گمان دارند مملکت ارثیه پدری انهاست. توفیقات روز افزون شما مقامات دلسوز و پر تلاش را از درگاه احدییت خواستاریم.از طرف ملت غیور ایران.
مردم 10 فروردين 1390
اقای مشایی خواهش می کنیم بمانید مردم به وجود شما نیاز دارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.